Saturday, April 9, 2011

Ya ALLAH Cinta Agungku..


Ya Allah cinta agungku..
Telah aku terumbang-ambing di lautan kesepian
tatkala diri ini benar-benar berjauhan dariMu.
Telah aku harungi hari-hariku dalam kegelapan tanpa petunjuk dari_Mu.
Hari ini, saat ini.. tiba-tiba hati ini terlalu rindu untuk bertemu dengan_Mu..
Diri ini terlalu mendamba kasih sayang dan pimpinan dari_Mu Ya Rahman.
Dosa-dosa yang ku lakukan semalam telah menghitamkan hati ini,
hingga payah bagi nur hidayah_Mu untuk menyelinap masuk walau seketika.
Hati ini sesungguhnya telah ternoda oleh dosa-dosa semalam.
Maka dengan itu Ya Allah..
kurniakanlah aku sekeping hati yang baru sekiranya hati yang kau berikan itu sudah rosak.
Berilah daku hati yang sentiasa mengingatimu, yang cepat tersentuh tatkala mendengar kalimahmu.
Ya Allah,aku merindui syahid di jalanmu..
aku ingin kembali pada_Mu dengan hati yang bersih..
membawa bersama kuntuman cinta untukku hadiahkan pada_Mu
Ya Allah cinta agungku..

No comments:

Post a Comment